U sredu 17. Januara u Deli prostoru održano je predavanje na temu marketinških istraživanja u okviru projekta Napiši plan ostvari san 2.0 – Fast Forward koji je podržan od Grada Nisa i Kancelarije za mlade.

IMA LI BIZNISA BEZ MARKETINŠKIH ISTRAŽIVANJA?

Pred prepunim Deli prostorom gde se tražila stolica više, Nikola Jovanović direktor agencije Plum Mark je skoro 2h pričao mladima o marketinškim istrazivanjima, šta su istraživanja, zašto su bitna i kako ih sprovesti. Takođe, publicu su prikazana 8 studija slučaja koje je ova firma radila sa brendovima poput BMW-a Marlboro-a, Telenora itd.

Predavač Nikola Jovanović izjavio je da su marketinška istraživanja neophadna pri pokretanju svakog biznisa, koliko god on bio mali i da ona nisu i ne smeju biti privilegija samo velikih kompanija i velikih brendova. Nikola je pozvao sve slušaoce da se upuste u preduzetničke vode, a jedan od načina da se pripreme za ovaj korak je i da konkurišu za učešće na besplatnoj ali izuzetnoj Start Up akademiji.