IMA LI BIZNISA BEZ MARKETINŠKIH ISTRAŽIVANJA?
Deli prostor za kreativno delovanje i u 2018. godini nastavlja sa predavanjima u okviru projekta Fast Forward – Napiši plan ostvari san 2.0 koji je podržan od strane Grada Niša i Kancelarije za mlade.
Naučili smo šta je biznis plan, prošli osnove osnivanja, pokretanja i finansiranja preduzeća, sledeći korak je istražiti šta je potrebno tržištu, kao prvi korak svake marketinške strategije.
Predavanje o istraživanju tržišta i drugim marketinškim istraživanjima, održaće Nikola Jovanović, vlasnik istraživačke agencije Plum Mark i konsultant u marketingu sa petnaestogodišnjim iskustvom. Nikola će slušaocima predstaviti osnovne pojmove o istraživanju i korake sprovođenja jednog marketinškog istraživanja. Kao uvod u predavanje, pročitajte neke od Nikolinih tekstova koje piše na svom blogu nikola.co
Imaćete priliku da pogledate nekoliko studija slučaja kojima se agencija Plum Mark bavila u deset godina svog rada, od Marlbora do Telenora preko Interexa i BMW-a. Dođite u Deli na predavanje i saznajte zašto su istraživanja neophodna prilikom otvaranja i upravljanja preduzećem.
Prijavite se putem linka.
Autor teksta: Deli Prostor
Objavljeni tekstovi autora Deli Prostor