Predstavljamo vam Re:Thinker – brending rečnik za 2018. godinu. Kada pročitate rečnik, sve ostalo je stvar dobrog RE:mix-a!

RE:THINKING WOR(L)D BOX

 RE:levant

Održavanje „obećanja“ koja ste dali tržištu vodi ka relevantnosti vašeg „branda“. Poštovanje zakona gradnje brenda “od funkcije ka formi“ uz primenu B:R:A:N:D: metodologije garantuje relevatnosti. Relevantnost je rezultat Vaše strategije posvećenosti. RE:levant

RE:sonance

Rezonantnost vašeg „brenda“ zavisi od ekonomije iskustva. U zavisnosti od toga koliko ste dobro zadovoljili potrebe i ispunili očekivanja tržišta toliko će vaš „brend“ imati rezonantnost. RE:sonance

RE:purpose

Otkrijte novu svrhu vašeg proizvoda ili usluge. Dopunite ga. Promovišite svrhu kroz skup vrednosti jer o ukusima se definitivno raspravlja. RE:purpose

RE:innovate

Potvrdite vaša verovanja u vaš brend. Inovativnost je stvar verovanja da nešto može da bude bolje. Inovativnost unapredjuje relevantnost. Rezultat: Rezonantnost se povećava. RE:innovate

RE:imagining

Zamislite vama omiljeno drvo, kako je veliko zdravo i snažno. Vidite njegove grane i listove. Kako gradi odnose sa ostatkom prirode. Uočite njegove vrednosti za druge. Na trenutak razmislite o njegovom korenju. Kako se sve grana i hrani se. Uočite cikluse života drveta. Na kraju setite se kada ste ga posadili. To drvo je vaš brend. Brand Tree & Brand Root. RE:imagining

RE:serve

Naučite da služite i slušate emocije i racionalnost „tržišta“. Pozovite „tržište“ i rezervišite vaše termine za „dijalog“. RE:serve

RE:spect

Poštujte. Poštovaće vas. RE:spect

RE:volution

Izazovite revoluciju na tržištu. Stvorite verujuće. Napravite publiku koja će da vas prati. Promovišite ekonomiju odgovornosti. RE:volution

RE:connect

Obnovite veze. Unapredite ih. Napravite autoput komunikacije. Potrudite se da dodje do napretka a ne samo da pobedite u „tržišnoj utakmici“. RE:connect

RE:construction

Izgradite s(v)e. (v)-values. Struktura treba da bude slobodna. Podržite izgradnju. Napravite i čuvajte „otvorena vrata“. RE:construction

RE:position

Razmislite o Vašoj poziciji. Koliko je stabilna? Pozicionirajte se na pr(a)vim mestima, a ne na svakom. RE:position

RE:ason

Objasnite ZAŠTO nešto radite. Promovišete ZAŠTO razloge. Vaši zaposleni treba da znaju odgovor na pitanje: Zašto nešto rade? (jer na pitanje Šta rade – dobićete samo izgovor) RE:ason

RE:design

Elementi koje treba da dizajnirate: Biznis model. Vizuelni jezik vašeg „brenda“ RE:design

RE:putation

Priča se o vama. Šta, Zašto, Kako, Koliko, Kada, Ko? Šta želite da se priča o Vama? Reputacija je rezultat vaše posvećenosti ostvarivanju datih obećanja (menadžment obećanja i ekonomija iskustva) RE:putation

RE:member

Pamtite šta vaša publika želi. Brinite o njima. CRM- Customer Rewarding Management Customer Responsibility Management Customer ROI Management RE:member

RE:ference

Preporučite. Obezbedite preporuke. B2B cilj: Biznis sa preporukama na koje možete da računate. RE:ference

RE:puzzle

Organizujte re:puzzle radionicu tokom koje će vaši zaposleni da sastave sliku vaše misije, vizije, poslovne kulture. Neka svi učestvuju. Umesto postera i slika objavite puzzle. RE:puzzle

RE:think:ER

Racionalno – Emocionalno razmišljajte o Emocionalno – Racionalnom. RE:think:ER

RE:pete!

Naručite. Kreativac@live.com RE:pete!

Autor teksta, Aleksandar Saša Grbović je kreativni strateg koji je radio na više od 100 kampanja. Od septembra 2017. godine Saša je kolumnista na Deli portalu. Vlasnik je agencije SmartUp.