Predstavljamo vam Re:Thinker – brending rečnik za 2018. godinu. Kada pročitate rečnik, sve ostalo je stvar dobrog RE:mix-a!
RE:THINKING WOR(L)D BOX
RE:levant
Održavanje „obećanja“ koja ste dali tržištu vodi ka relevantnosti vašeg „branda“. Poštovanje zakona gradnje brenda “od funkcije ka formi“ uz primenu B:R:A:N:D: metodologije garantuje relevatnosti. Relevantnost je rezultat Vaše strategije posvećenosti. RE:levant
RE:sonance
Rezonantnost vašeg „brenda“ zavisi od ekonomije iskustva. U zavisnosti od toga koliko ste dobro zadovoljili potrebe i ispunili očekivanja tržišta toliko će vaš „brend“ imati rezonantnost. RE:sonance
RE:purpose
Otkrijte novu svrhu vašeg proizvoda ili usluge. Dopunite ga. Promovišite svrhu kroz skup vrednosti jer o ukusima se definitivno raspravlja. RE:purpose
RE:innovate
Potvrdite vaša verovanja u vaš brend. Inovativnost je stvar verovanja da nešto može da bude bolje. Inovativnost unapredjuje relevantnost. Rezultat: Rezonantnost se povećava. RE:innovate
RE:imagining
Zamislite vama omiljeno drvo, kako je veliko zdravo i snažno. Vidite njegove grane i listove. Kako gradi odnose sa ostatkom prirode. Uočite njegove vrednosti za druge. Na trenutak razmislite o njegovom korenju. Kako se sve grana i hrani se. Uočite cikluse života drveta. Na kraju setite se kada ste ga posadili. To drvo je vaš brend. Brand Tree & Brand Root. RE:imagining
RE:serve
Naučite da služite i slušate emocije i racionalnost „tržišta“. Pozovite „tržište“ i rezervišite vaše termine za „dijalog“. RE:serve
RE:spect
Poštujte. Poštovaće vas. RE:spect
RE:volution
Izazovite revoluciju na tržištu. Stvorite verujuće. Napravite publiku koja će da vas prati. Promovišite ekonomiju odgovornosti. RE:volution
RE:connect
Obnovite veze. Unapredite ih. Napravite autoput komunikacije. Potrudite se da dodje do napretka a ne samo da pobedite u „tržišnoj utakmici“. RE:connect
RE:construction
Izgradite s(v)e. (v)-values. Struktura treba da bude slobodna. Podržite izgradnju. Napravite i čuvajte „otvorena vrata“. RE:construction
RE:position
Razmislite o Vašoj poziciji. Koliko je stabilna? Pozicionirajte se na pr(a)vim mestima, a ne na svakom. RE:position
RE:ason
Objasnite ZAŠTO nešto radite. Promovišete ZAŠTO razloge. Vaši zaposleni treba da znaju odgovor na pitanje: Zašto nešto rade? (jer na pitanje Šta rade – dobićete samo izgovor) RE:ason
RE:design
Elementi koje treba da dizajnirate: Biznis model. Vizuelni jezik vašeg „brenda“ RE:design
RE:putation
Priča se o vama. Šta, Zašto, Kako, Koliko, Kada, Ko? Šta želite da se priča o Vama? Reputacija je rezultat vaše posvećenosti ostvarivanju datih obećanja (menadžment obećanja i ekonomija iskustva) RE:putation
RE:member
Pamtite šta vaša publika želi. Brinite o njima. CRM- Customer Rewarding Management Customer Responsibility Management Customer ROI Management RE:member
RE:ference
Preporučite. Obezbedite preporuke. B2B cilj: Biznis sa preporukama na koje možete da računate. RE:ference
RE:puzzle
Organizujte re:puzzle radionicu tokom koje će vaši zaposleni da sastave sliku vaše misije, vizije, poslovne kulture. Neka svi učestvuju. Umesto postera i slika objavite puzzle. RE:puzzle
RE:think:ER
Racionalno – Emocionalno razmišljajte o Emocionalno – Racionalnom. RE:think:ER
RE:pete!
Naručite. Kreativac@live.com RE:pete!
Autor teksta: Saša Grbović
Aleksandar Saša Grbović je kreativni strateg koji je radio na više od 100 kampanja. Od septembra 2017. godine Saša je kolumnista na Deli portalu.
Jedan je od osnivača Centra za primenjenu kreativnost koji je realizovao brojne kreativne projekte za klijente kao što su: Telekom Srbija, OSCE, US AID, Zorka Color, Mobtel, Tehnoplanet, Unilever, Apatinska pivara, Pristop, Profile, Tim Talenata, Kreativa, Nova, Mercator, Post Express, Vitro Group, Citroen, Inoto, Simple Solutions, MB, BAT, Jat Airways, Russell Athletic, Reebok, Brand Fair, Brain, Intralot, Hyundai, Expo Plus, Labbrand.com, Pons Čačak.
Objavljeni tekstovi autora Saša Grbović