Dizajnerski hackathon u kreiranju brenda novog proizvoga Niške Pivare održan je proteklog vikenda u Deli prostoru. Družili smo se sa takmičarima iz različitih, a srodnih branši. Grafički dizajneri, programeri i marketari bili su učesnici #BeerHACK takmičenja koje je realizovano u okviru projekta IKS faktor na čijoj implementaciji radi ogranizacija Proaktiv u partnerstvu sa organizacijom Dostignuća mladih u Srbiji.

Takmičari su imali zadatak da za 48 sati kreiraju etiketu za  ambalažu, promo flajere i postere, dizajn bilborda i kamiona za nefiltirarno pivo koje je novi poizvod Niške pivare. Uz pozitivnu atmosferu, druženje i zabavu pet timova radilo je na razvoju svojih ideja. Najmanji tim činilo je dvoje a najveći četiri članova.

Mentori su naizmenično, tokom dana i noći, obilazili timove i bili im putokaz na njihovom putu kreacije.

Na kraju hackathona pobedu je odneo tim Shifl Logo koji su činile Milica Nikolić i Jovana Janjić, čiji je brand board i pitch petočlanom žiriju bio najubedljiviji. Pobednički tim osvojio je novčanu nagradu i proizvode Niške pivare u količini najtežeg člana tima.

Svi radovi nastali na takmičenju biće dostavljani Niškoj pivari koja će izabrati jedno rešenje koje će se naći na ambalaži Niskog nefiltriranog piva!

Još jednom se zahvaljujemo svim takmičarima, žiriju i mentorima na izdvojenom vremenu. Do nekih novih događaja pratite naš sajt i društvene mreže!