Digitalni marketing danas je izuzetno zastupljen i postao je nezaobilazan faktor u gotovo svim oblastima poslovanja. O ovoj veoma važnoj temi, srednjoškolci u Babušnici, imali su mogućnost da se informišu i saznaju više detalja, na predavanju koje je održala Milena Ranđelović u srednjoj školi  „Vuk Karadžić“ u ovoj opštini.

Milena Ranđelović, vlasnica je Xanti Digital marketinške agencije, ima više od 10 godina iskustva u marketingu i gejming industriji. Sa mladima je ovom prilikom govorila o svom poslu, uspesima i lekcijama koje je naučila i podelila važne savete šta bi trebalo da znaju na početku ukoliko odluče da se bave digitalnim marketingom. 

Uspešna promocija usluga, proizvoda i pozicioniranje brendova na tržištu u velikoj meri zavisi od dobro osmišljenog plana, strategije i efikasnog korišćenja različitih komunikacionih kanala. Ovo je samo jedna od značajnih tema o kojima mladi u Babušnici mogu da uče, zahvaljujući projektu koji realizuje Deli prostor.

Osnovna ideja je da se unapredi položaj i kvalitet života mladih u ovom mestu, kroz različite obuke, koje će u narednom periodu u velikoj meri biti fokusirane na razvoj veština u savremenim komunikacionim tehnologijama.

IdeaLab pokrenut je u okviru projekta „Regionalni program lokalne demokratije na Zapadnom Balkanu (ReLOad)“ koji finansira Evropska unija, a sprovodi program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) u Srbiji.